چگونه پولدار شویم؟
چگونه پولدار شویم؟ رسیدن به ثروت یکشبه اتفاق نمیافتد هیچکس از درآمد زیاد و به دست آوردن پول بدش نمیآید. هر کسی با توجه به میزان دانش و شنیدههایش دست به کارهایی میزند تا در بازار کار به موفقیت مالی برسد و سری میان سرها درآورد، اما رسیدن به ثروت یکشبه اتفاق نمیافتد […]
بازاریابی از طریق پست الکترونیک
بازاریابی از طریق پست الکترونیک بازاریابی از طریق پست الکترونیک مقوله ی جدیدی است، اصول، قواعد و قوانینی دارد که رعایت آنها امری ضروری و اجباری است. با رعایت آن اصول است که می توان موفق شد. در عصر «کار حرفه ای و سرعت در انجام کار»، توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است […]
ایمیل مارکتینگ کارآمدترین ابزار بازاریابی اینترنتی
ایمیل مارکتینگ کارآمدترین ابزار بازاریابی اینترنتی یکی از کارآمدترین و کمخرجترین ابزارهای بازاریابی، فرستادن ایمیل برای مشتریان بالقوه و مشتریان کنونی است. تعداد کمی از ابزارها و مجاری بازاریابی، اینچنین ارزان و پاسخگو هستند. یک نکته ساده، اهمیت این روش جلب و حفظ مشتری را به شما نشان میدهد و آن تعداد ایمیلهای دریافتی در […]
استراتژی الکترونیکی سیستمهای اطلاعاتی برنامه استراتژریک
استراتژی الکترونیکی سیستمهای اطلاعاتی برنامه استراتژریک بعضی از شرکتهای مشاوره ای در حال تلاش برای تشویق مشتریان خود به سازگاری به یک استراتژی الکترونیکی هستند . آنها پیشنهاد میکنند که مشتریان آنها بایستی یک کمیته متشکل از هیات مدیره که توسعه و نگهداری این استراتژی الکترونیکی را حمایت می نماید ، بوجود آورند . اما […]
قواعد مهم تهیه آگهی فروش اینترنتی
قواعد مهم تهیه آگهی فروش اینترنتی در تهیه یك آگهی برای فروش اینترنتی باید پنج قاعده كلی زیر را رعایت كرد: ۱) یك آگهی فروش خوب باید خوانندگان را جذب كند. ۲) این آگهی باید برای كاربران خسته كننده نبوده، در كوتاهترین شكل ممكن هدف خود را بیان كند.
بازاریابی و تبلیغات راهکار ورود ایران به تجارت جامعه مجازی
بازاریابی و تبلیغات راهکار ورود ایران به تجارت جامعه مجازی به کمک اینترنت و فن آوری های نوین ارتباطی ، جهان در حال تبدیل به دهکده کوچکی است که در آن نوع تازه ای از مناسبات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جاری است و با شکل گیری جامعه اطلاعاتی الگوها و قواعد و روابط جدیدی […]
عوامل موفقیت بازاریابی اینترنتی در ارسال پستالکترونیکی
عوامل موفقیت بازاریابی اینترنتی در ارسال پستالکترونیکی ارسال پست الکترونیکی یا همان ایمیل مارکتینگ از روشهای متداول در بازاریابی اینترنتی به شمار می رود. بازاریابان اینترنتی و صاحبان سایت ها و وبلاگهای فروشگاهی که با ارسال ایمیلهای تبلیغاتی به دنبال جذب مشتریان بالقوه هستند باید نکات مهم زیر را به خاطر بسپارند.
اعتبار اسنادی و یا السی LC چیست
اعتبار اسنادی چیست ؟( LC ) اعتبار اسنادی تعهدی از بانک است که به خریدار و فروشنده داده می شود. تعهد می شود که میزان پرداختی خریدار به فروشنده بموقع و با مبلغ صحیح به دست فروشنده خواهد رسید.هرگاه که خریدار قادر به پرداخت مبلغ خرید نباشد، بانک موظف است باقیمانده یا تمام مبلغ خرید […]
عوامل مساعد در رشد تبلیغات تجاری ایران
عوامل مساعد در رشد تبلیغات تجاری در ایران (از دهه 1340 هجری شمسی) قبل از قضاوت درباره میزان رشد تبلیغات تجاری باید از عوامل مساعد و نامساعد در راه این فن و حرفه جوان، فهرستوار نام ببریم و ببینیم چه عواملی موجب شدند این حرفه و فن در ایران رشد خوبی پیدا كند و چه […]
نقش مهم برند در ارتقای تجارت
نقش برند در ارتقاي تجارت در ادبيات کلاسيک اقتصاد، نيروي کار، سرمايه و زمين (مواد خام) سه عنصر اصلي توليد و سرچشمه های اصلي ثروت بهشمار مي آيد. در روش هاي سنتي حسابداري صنعتي نيز براي محاسبه قيمت فروش، هزينه دستمزد، مواد اوليه و سربار، با يک ميزان سود معقول جمع زده مي شود، اما […]
شناخت علامت تجاری Brand
علامت تجاری(Brand) کوکا کولا با ارزشترین علامت تجاری در دنیاست و نام آن به تنهایی بیلیون ها دلار ارزش دارد. اما چرا؟
آشنایی با پیشنهاد فروش و بازاریابی منحصر به فرد
پيشنهاد فروش و بازاريابي منحصر به فرد سیده سارا قافله باشی هر تبليغ بايد حاوي يك پيشنهاد فروش و بازاریابی منحصر به فرد براي مصرفكننده باشد و جهت اثرگذاري اوليه در خصوص آن برند، بايد به صراحت بگويد اين محصول را بخريد و از اين فايده منحصر به فرد آن بهرهمند شويد. پيشنهاد فروش منحصر […]
آشنایی با مدیران ثروتمند جهان بیست مدیر افسانهای
بیست مدیر ثروتمند جهان 1) جک ولش نشریه فورچون در سال 1999 وی را «مدیر قرن» نامید. عمده شهرت خود را مدیون بازسازی و سازماندهی شرکت جنرال الکتریک است که سطوح مدیریتی را از 29 سطح به 6 سطح کاهش داده، برخی حوزههای کسبوکار را تعطیل کرده و درصد زیادی از زیردستان خویش را اخراج […]
10روش برای طراحی موفق یک آرم تجاری
10 روش برای طراحی موفق آرم تجاری مشتریان اغلب به آرم شرکتها توجه زیادی نشان میدهند، زیرا این علامتها بر “ارزش” محصولات و خدمات میافزایند. گاه این “ارزش” به مهمترین عامل تحریک کنندهمشتریان برای خرید و استفاده از محصولات و خدمات ، تبدیل میشود.
آغاز یک کسبوکار کوچک
آغاز يك كسبوكار بخش نخست آيا با شرايط واقعي اداره يك كسبوكار كوچك آشنا هستيد؟ اگر پاسخ منفي است، به طور روشمند و تا حد ممكن به دنبال پيدا كردن نقاط قوت و ضعف كار باشيد. شايد دلتان ميخواهد همين حالا كار را شروع كنيد، اما به توصيه افراد حرفهاي بهتر است محتاط باشيد و […]
علامت تجاری(Brand)
علامت تجاری(Brand) کوکا کولا با ارزشترین علامت تجاری در دنیاست و نام آن به تنهایی بیلیون ها دلار ارزش دارد. اما چرا؟
نقش برند در ارتقای تجارت
نقش برند در ارتقاي تجارت در ادبيات کلاسيک اقتصاد، نيروي کار، سرمايه و زمين (مواد خام) سه عنصر اصلي توليد و سرچشمه های اصلي ثروت بهشمار مي آيد. در روش هاي سنتي حسابداري صنعتي نيز براي محاسبه قيمت فروش، هزينه دستمزد، مواد اوليه و سربار، با يک ميزان سود معقول جمع زده مي شود، اما […]
استراتژیهای تبلیغاتی رستورانهای برتر
استراتژیهای بازاریابی و تبلیغاتی رستورانهای برتر با شکل گیری جنبش غذای آهسته (Slow Food) و اخطارهای جدی متخصصان تغذیه در خصوص مضرات فست فودها، صاحبان برندهای مطرح فعال در این حوزه به فکر افتاده اند.
اینترنت راهکاری جدید در استراتژی بازاریابی
به ده دليل قانع کننده، اينترنت بايد در استراتژي بازاريابي گنجانده شود : ممکن است در نگاه اول حيرتانگيز به نظر برسد ولي بسياري از شرکتها، چه کوچک و چه بزرگ، بايد به فکر توسعهي يک راهکار منطقي در زمينه بازاريابي الکترونيکي باشند. با توجه به اين که از سال 1994 تا کنون صنعت بازاريابي […]
بهترین فرصت برای توسعه کسبوکار بحران اقتصادی
بحران اقتصادی،بهترین فرصت برای توسعه کسبوکار بسیاری از مدیران، پس از بحران اقتصادی که تمام دنیا را فرا گرفته است با کاهش فروش و سود مواجه شدهاند. بسیاری از مدیران دست روی دست گذاشتهاند و منتظرند تا معجزهای اتفاق بیافتد و کسبوکارشان رشد کند. ولی بیایید شرایط اقتصادی جدید حاکم بر دنیا را بهترین فرصت […]
تبلیغات آنلاین
در این نوشتار قصد داریم به بررسی مقاله «تبلیغات آنلاین، هویت و حریم» نوشته رندل پیکر از دانشکده حقوق دانشگاه شیکاگو بپردازیم، مقالهای که حاوی نکات بسیار آموزندهای نیز هست.
عوامل مساعد در رشد تبلیغات تجاری
عوامل مساعد در رشد تبلیغات تجاری در ایران (از دهه 1340 هجری شمسی) قبل از قضاوت درباره میزان رشد تبلیغات تجاری باید از عوامل مساعد و نامساعد در راه این فن و حرفه جوان، فهرستوار نام ببریم و ببینیم چه عواملی موجب شدند این حرفه و فن در ایران رشد خوبی پیدا كند و چه […]
تکنولوژی ارتباطات و تجارت الکترونیکی
تکنولوژی ارتباطات و تجارت الکترونیکی امروزه بازار، بازاریابی و فروش تحت تاثیر توسعه تکنولوژی ارتباطات از طریق رایانه ها قرار گرفته است. با توجه به گستردگی شبکه اینترنت و تجارت الکترونیکی در دنیای امروزی، بازار دیگر مفهوم قدیم خودرا ازدست داده و شکل و شمایل و ویژگیهای جدیدی پیدا کرده است. بسیاری از فروشندگان حتی […]
10 روش برای طراحی موفق آرم تجاری
10 روش برای طراحی موفق آرم تجاری مشتریان اغلب به آرم شرکتها توجه زیادی نشان میدهند، زیرا این علامتها بر “ارزش” محصولات و خدمات میافزایند. گاه این “ارزش” به مهمترین عامل تحریک کنندهمشتریان برای خرید و استفاده از محصولات و خدمات ، تبدیل میشود.