امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 98293 |
تاریخ انتشار : 29 مرداد 1395 - 5:11 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

گروه ورزش صلح خبر؛ کیومرث هاشمی: بعد از سالها انتظار کسب مدال از سوی بانوی محجبه کشورمان یک موفقیت ارزشمند است ورزش > دیگر ورزشها – رئیس کمیته ملی المپیک کسب مدال کیمیا علیزاده موفقیتی بزرگ به‌خصوص برای بانوان کشورمان دانست. مرتضی رضایی- خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به ریو: کيومرث هاشمي رئيس كميته ملي المپيك بعد از كسب […]

گروه ورزش صلح خبر؛

کیومرث هاشمی: بعد از سالها انتظار کسب مدال از سوی بانوی محجبه کشورمان یک موفقیت ارزشمند است

ورزش > دیگر ورزشها – رئیس کمیته ملی المپیک کسب مدال کیمیا علیزاده موفقیتی بزرگ به‌خصوص برای بانوان کشورمان دانست.

مرتضی رضایی- خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به ریو: کيومرث هاشمي رئيس كميته ملي المپيك بعد از كسب مدال ارزشمند برنز توسط کیمیا علیزاده گفت:این برنز در واقع نخستین مدال بانوان کشورمان در تاریخ 68 ساله حضور ایران در بازیهای المپیک می باشد که اين موفقيت بزرگ را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، دولت محترم و ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش تبريك می گویم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:کیمیا علیزاده در حالی توانست در بازیهای المپیک ریو بر روی سکو برود و پرچم مقدس کشورمان را در سالن رقابتها به اهتزار در آورد که بدون تردید رقابتهاي مقتدرانه وی برابر حریفان و خلق اين حماسه ارزشمند در تاریخ ورزش ايران زمين، کم نظیر و یکی از پیروزیهای شیرین ورزشي در طول تاریخ بازیهای المپیک مي باشد که تا سالیان سال در یادها باقی خواهد ماند.  
هاشمی تصریح کرد: بدون تردید کسب اين مدال ارزشمند كه اولين مدال بانوان ايران در بازیهای المپیک و در تاریخ 68 ساله حضور کشورمان در آن میباشد از آن حیث برای ملت بزرگ و جامعه ورزش کشورمان ارزشمند است که بعد از سالها انتظار مردم و جامعه ورزش،کسب مدال در بازیهای المپیک از سوی بانوان محجبه کشور عزیزمان در المپیک، یک موفقیت بزرگ و ارزشمند بخصوص برای تمامی بانوان این سرزمین محسوب می شود تا  از این  پس در کنار مردان غیرتمند میهن عزیزمان، حال با این اتفاق بزرگ، شاهد مدال آوری شیرزنان این سرزمین در بازیهای المپیک باشیم.
رییس کمیته ملی المپیک در خاتمه ابراز داشت:این موفقیت ارزشمند را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، دولت محترم ،ملت عزیز و مردم گرانقدر و همیشه در صحنه که همواره دعای خیرشان بدرقه این کاروان بوده است تبریک گفته و برای کاروان ورزشی کشورمان در دیگر رقابتهای پیش رو آرزوی موفقیت دارم. 

41257

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید