امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 99445 |
تاریخ انتشار : 04 شهریور 1395 - 12:10 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

گروه ورزش صلح خبر؛ سوتی خنده‌دار داور بلژیکی؛ بازیکنان اول پنالتی زدند بعد وقت اضافه بازی کردند! ورزش > فوتبال جهان – روزنامه خبرورزشی نوشت: وقتی خبر در فضای مجازی پیچید بیشتر شبیه یک «شوخی» بود ولی وقتی روزنامه بلژیکی «Het Laaste Nieuws» آن را منعکس کرد، دیگر ثابت شده بود که «سوتی» بزرگی در جام‌حذفی بلژیک […]

گروه ورزش صلح خبر؛

سوتی خنده‌دار داور بلژیکی؛ بازیکنان اول پنالتی زدند بعد وقت اضافه بازی کردند!

ورزش > فوتبال جهان – روزنامه خبرورزشی نوشت: وقتی خبر در فضای مجازی پیچید بیشتر شبیه یک «شوخی» بود ولی وقتی روزنامه بلژیکی «Het Laaste Nieuws» آن را منعکس کرد، دیگر ثابت شده بود که «سوتی» بزرگی در جام‌حذفی بلژیک رخ داده است!

ماجرا از این قرار است که در دور چهارم جام‌ حذفی بلژیک دو تیم کم‌نام و نشان داینزی و وترن به مصاف هم می‌روند که قضاوت این بازی را یورگن بریکمن، یکی از داوران قدیمی بلژیک بر عهده داشته است. تلاش دو تیم در وقت ۹۰ دقیقه قانونی یک – یک می‌شود و دو تیم مهیای بازی در وقت‌های اضافه می‌شوند ولی داور مسابقه در اقدامی عجیب دستور می‌دهد بازیکنان دو تیم پنالتی بزنند. تلاش بازیکنان هر دو طرف برای قانع کردن داور مبنی بر اینکه بعد از وقت‌های قانونی باید دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای گرفته شود راه به جایی نمی‌برد و ضربات پنالتی شروع می‌شود. به گزارش این روزنامه بلژیکی، اسون واندندرسیخ، یکی از مسئولان تیم داینزی از تلاش بیهوده اعضای دو تیم برای راضی کردن داور حرف زده است: «ما همگی دور او جمع شده بودیم و برایش توضیح می‌دادیم که از این مرحله به بعد کار بعد از وقت‌های قانونی به وقت‌های اضافه باید کشیده شود ولی او حرف ما را باور نکرد و کار خودش را کرد».

۳ ضربه پنالتی و بعد برگشتن به بازی!
اصرار آقای یورگن به زدن ضربات پنالتی در نهایت به نتیجه نشست و بازیکنان دو تیم پشت ضربات پنالتی ایستادند. هر دو تیم سه ضربه پنالتی زدند تا اینکه دوباره اتفاق جالبی رخ داد. یکی از مسئولان دو تیم دفترچه قوانین در جام‌حذفی بلژیک را به داور مسابقه نشان داد. طبق قانون از مرحله چهارم جام‌حذفی بلژیک، هر بازی که در وقت‌های قانونی مساوی شود باید در وقت‌های اضافه پیگیری شود. داور مسابقه که متوجه اشتباهش شده بود تصمیم گرفت ضربات پنالتی را قطع کند و کار را در وقت‌های اضافه پیگیری کند! نکته جالب توجه اینکه دو تیم در وقت‌های اضافه هم با نتیجه ۲-۲ مساوی شدند و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشیده شد‌؛ جایی که این بار تیم داینزی توانست ۴ بر۳ بر رقیبش پیروز شود و به مرحله بعدی جام‌حذفی برود.
این اشتباه در شرایطی از سوی آقای یورگن بریکمن سر زده که او داور شناخته‌شده‌ای در بلژیک است و سال‌‌هاست که در رقابت‌های سطح اول لیگ بلژیک قضاوت می‌کند!

43503

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید