امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 99694 |
تاریخ انتشار : 06 شهریور 1395 - 7:11 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

گروه ورزش صلح خبر؛ انگیزه ستاره جوان تیم ملی برای جدال با اتلتیکو و سیمئونه ورزش > فوتبال ملی – عزت اللهی می گوید در لیگ قهرمانان اروپا از پیش بازنده نیستند. خبرورزشی نوشت؛ با 19 سال سن؛ گلزنی و درخشش در تیم ملی، گلزنی در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا و درخشش در لیگ روسیه. اینها […]

گروه ورزش صلح خبر؛

انگیزه ستاره جوان تیم ملی برای جدال با اتلتیکو و سیمئونه

ورزش > فوتبال ملی – عزت اللهی می گوید در لیگ قهرمانان اروپا از پیش بازنده نیستند.

خبرورزشی نوشت؛ با 19 سال سن؛ گلزنی و درخشش در تیم ملی، گلزنی در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا و درخشش در لیگ روسیه. اینها افتخاراتی است که سعید عزت اللهی در جوانی به دست آورده است. او تا دو سال قبل زندگی آرامی داشت. در اسپانیا بی سر و صدا زندگی می کرد و در تیم سوم باشگاه اتلتیکو مشغول بازی بود اما حالا زندگی او کلا عوض شده است. سعید این تغییر را تا حدود زیادی مدیون کارلوس کی روش است و البته تلاش و کوشش خودش.
عزت اللهی پنجشنبه شب همراه با دیگر بازیکنان روستوف و البته هواداران تیمش، صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان را جشن گرفت تا افتخار دیگری به کارنامه اش اضافه شود. او در چند دقیقه پایانی این مسابقه به میدان رفت و در این برد سهیم شد. ساعاتی بعد هم قرعه کشی لیگ قهرمان صورت گرفت و روستوف روسیه با تیم های بایرن، اتلتیکو و آیندهون همگروه شد. یوفا اسم این گروه را گروه مرگ گذاشت. تقابل سعید و اتلتیکو یکی از اتفاق های بسیار جالب این گروه بود. او زمانیکه در تیم سوم این باشگاه اسپانیایی توپ می زند، 2 هفته ای هم فرصت تمرین با تیم اصلی باشگاه را به دست آورد. سعید درباره رودرویی با باشگاه سابقش می گوید: «خیلی خیلی برای بازی با این تیم انگیزه دارم. در اتلتیکو خاطرات خوشی داشتم و تقابل با این تیم برای من بسیار جذاب خواهد بود.» او درباره این گروه و البته شانس روستوف برای مقابله با این تیم ها می گوید: «ببیند اتلتیکو، بایرن و آیندهون تیم های قدرتمندی هستند. ما آژاکس را بردیم و نشان دادیم تیم ضعیفی نیستیم. شک نکنید به این راحتی به تیم های حریف نمی بازیم، حتی بایرن مونیخ.»

252 43

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید