امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 111145 |
تاریخ انتشار : 27 شهریور 1395 - 15:47 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نوزاد رها شده در جعبه کفش قهرمان پارالمپیک 2016 در رشته شنا نوزاد رها شده در جعبه کفش قهرمان پارالمپیک شد. به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛ پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش یورو اسپرت، ورزشکاران پارالمپیکی بسیاری با گذشته شگفت انگیز و عجیب در بازی های پارالمپیک امسال حضور داشتند. یکی از ورزشکاران پارالمپیکی ریو که بدون […]

نوزاد رها شده در جعبه کفش قهرمان پارالمپیک 2016 در رشته شنا

نوزاد رها شده در جعبه کفش قهرمان پارالمپیک شد. به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛

پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش یورو اسپرت، ورزشکاران پارالمپیکی بسیاری با گذشته شگفت انگیز و عجیب در بازی های پارالمپیک امسال حضور داشتند. یکی از ورزشکاران پارالمپیکی ریو که بدون شک داستان زندگی‌اش می تواند برای دیگران الهام بخش باشد، شناگری استرالیایی است. احمد کلی ٢٤ ساله با نقص عضو در بغداد عراق به دنیا آمده است اما او در حال حاضر در شنای ٥٠ متر کرال سینه برای استرالیا مسابقه می دهد. او پیش از این با کمک پروتز در تیم فوتبال معلولان استرالیا بازی می کرد. افراد خاصی در زندگی احمد نقش اساسی داشتند. برادرش امانوئل که در برنامه استعدادیابی ایکس فاکتور شرکت کرد و یا خواهرهای ناتنی‌اش که در ابتدا به هم چسبیده بودند اما به هنگام تولد از هم جدا شدند. شاید هم مادرش، مویرا کلی که او و برادرش را از یک یتیم خانه در کشور جنگ زده نجات داد. احمد و برادرش بعد از تولد در جعبه کفش در خیابان رها و توسط مردم به یک یتیم خانه سپرده شدند. او تا هفت ساگی در این یتیم خانه زندگی کرد. سپس مویرا آنها را به فرزندی قبول کرد و به شهر ویکتوریای استرالیا برد. آنها تحت درمان قرار گرفتند و قسمت های بد شکل پایین پای احمد از بدنش جدا شد. او از ناحیه دست نیز دچار معلولیت است. احمد یاد گرفت که با پروتز پا حرکت کند و سپس به فوتبال رو آورد و در تیم معلولان استرالیا بازی کرد. او از پارالمپیک ٢٠١٢ وارد رشته شنا شد. احمد از مادرش به عنوان قهرمان زندگی‌اش یاد می کند. او در باره مادرش به BBC گفت: مادرم کار خارق العاده‌ای برای من و برادرم انجام داد. او هزینه عمل جراحی ما را پرداخت کرد. خواهر و برادر های به خصوصی دارم. آنها هر کدام در چالش های زندگی‌شان پیروز شدند و من به همه آنها افتخار می کنم. مادرم همیشه سعی کرده است عدالت را رعایت کند و بر احترام گذاشتن به یکدیگر و رفتار درست، تاکید دارد. این ها ارزش های اصلی در زندگی هستند. همواره تلاش کردم تا آنها را حفظ کنم.

نوزاد رها شده در جعبه کفش قهرمان پارالمپیک 2016

عکس نوزاد رها شده در جعبه کفش قهرمان پارالمپیک 2016

نوزاد رها شده در جعبه کفش قهرمان پارالمپیک 2016

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید