امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 92191 |
تاریخ انتشار : 13 تیر 1395 - 6:46 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اجتماع > اجتماعی – وقتی زن جوان به همراه خواهرش سوار خودروی مرد موردعلاقه‌اش شد نمی‌دانست، او نقشه‌ شومی در سر دارد. 12خرداد امسال دختر17ساله‌اي به همراه خواهرش به اداره پليس رفت و مدعي شد كه جواني او را ربوده و مورد آزار و اذيت قرار داده است. وي در توضيح ماجرا گفت:خواهرم يك سال پيش با […]

اجتماع > اجتماعی – وقتی زن جوان به همراه خواهرش سوار خودروی مرد موردعلاقه‌اش شد نمی‌دانست، او نقشه‌ شومی در سر دارد.

12خرداد امسال دختر17ساله‌اي به همراه خواهرش به اداره پليس رفت و مدعي شد كه جواني او را ربوده و مورد آزار و اذيت قرار داده است. وي در توضيح ماجرا گفت:خواهرم يك سال پيش با شوهرش اختلاف پيدا كرد و تصميم به جدايي گرفتند. پس از طلاق، معمولا براي انجام كارهاي نفقه فرزندشان و مهريه خودش به دادگاه خانواده مي‌رفت كه در يكي از همين روزها با مردي به نام محسن آشنا شد. وي ادامه داد: روز حادثه خواهرم وقت دادگاه داشت كه از من خواست همراهش بروم.

آن روز سوار ماشين محسن شديم و به سمت دادگاه رفتيم. در آنجا خواهرم از من خواست تا چند دقيقه در ماشين محسن منتظر بنشينم تا برگردد. اما محسن به محض رفتن خواهرم، راه افتاد و مدعي شد كه قصد انجام كاري را دارد و فورا برمي‌گردد. اما من به‌شدت ترسيده بودم و تصميم گرفتم در ماشين درحال حركت را باز و از دست او فرار كنم كه ناگهان او ضربه‌اي به دستم زد و تهديد كرد كه اگر حرفي بزنم يا تكان بخورم مرا مي‌كشد.

محسن در محلي خلوت با تهديد مرا مورد آزار و اذيت قرار داد تا اينكه با سر و صداي من چند نفر آمدند و او از ترسش مرا رها كرد و متواري شد. با اين شكايت، متهم دستگير و صبح ديروز براي بازجويي به شعبه هفتم دادسراي جنايي تهران منتقل شد. اوكه جواني 29ساله و سابقه‌دار است منكر اتهام آدم ربايي و آزار و اذيت شد و گفت:

اين دختر نوجوان به دروغ به خواهرش گفته كه من او را ربوده‌ام چرا كه همان روز با من تماس گرفت و گفت اگر 5ميليون تومان به حسابش واريز نكنم از من به جرم آدم ربايي شكايت مي‌كند و مرا به زندان مي‌اندازند. آنها با اين شكايت دروغين قصد باجگيري از مرا دارند.به گزارش همشهري، اين متهم كه اعتياد به هروئين و شيشه دارد با قرار قانوني در اختيار مأموران پليس آگاهي پايتخت قرار گرفت و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد تا ابعاد پنهان ماجرا آشكار شود.

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید