امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 93675 |
تاریخ انتشار : 22 تیر 1395 - 18:46 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اجتماع > آموزش – همشهری آنلاین:تاریخ، زمان و محل مصاحبه ۹ رشته بدون آزمون و ۶ رشته دیگر دوره پژوهش‌محور دکتری تخصصی ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد. به گزارش مهر، بهروز دانشیان، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامي گفت: دعوت به مصاحبه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.net […]

اجتماع > آموزش – همشهری آنلاین:
تاریخ، زمان و محل مصاحبه ۹ رشته بدون آزمون و ۶ رشته دیگر دوره پژوهش‌محور دکتری تخصصی ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش مهر، بهروز دانشیان، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامي گفت: دعوت به مصاحبه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.net از تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود اطلاع حاصل کنند.

وی افزود: واجدین شرایط دعوت به مصاحبه دوره بدون آزمون لازم است هر گونه سوابق علمی و تحقیقاتی مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تالیف که در زمینه‌های مربوط به رشته تخصصی خود را دارند، به انضمام ریز نمرات و پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود را همراه داشته باشند و راس زمان و در تاریخ اعلام شده در محل مصاحبه حاضر شوند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در خصوص مصاحبه دوره دکتری پژوهش‌محور نیز گفت: حضور استاد راهنمای طرح به همراه داوطلب در جلسه مصاحبه الزامی بوده و داوطلبان این دوره لازم است علاوه بر مدارک فوق فرم طرح تحقیقاتی که در زمان ثبت نام ارسال کرده‌اند را به همراه داشته باشند.

دانشیان تاکید کرد: عدم حضور در جلسه مصاحبه به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

با اعلام زمان و محل مصاحبه ۱۵ رشته مذکور چگونگی مصاحبه تمامی رشته‌های دوره دکتری با آزمون، بدون آزمون و پژوهش محور دانشگاه آزاد در سال ۹۵ اعلام شده است، نتایج نهایی پس از انجام مصاحبه علمی مشخص و در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود.

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Recommended article from FiveFilters.org: Most Labour MPs in the UK Are Revolting.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید