امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 393 |
تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1394 - 2:59 | ارسال توسط :
0
4
ارسال به دوستان
پ

اجتماع > رفتارها – همشهری‌آنلاین:سها و سامان شیرینی دلپذیر ازدواجشان را با سالمندان کهریزک صرف کردند. به گزارش روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك، سها و سامان زوج جوان و عاشق پيشه‌اي كه بتازگي كلبه عشقشان بنا گرديده، از راهي دور به اينجا – خانه بزرگ سالمندان -آمدند. زوج جوان كرمانشاهي كه مدارج عالي علمي را با موفقيت […]

اجتماع > رفتارها – همشهری‌آنلاین:
سها و سامان شیرینی دلپذیر ازدواجشان را با سالمندان کهریزک صرف کردند.

به گزارش روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك، سها و سامان زوج جوان و عاشق پيشه‌اي كه بتازگي كلبه عشقشان بنا گرديده، از راهي دور به اينجا – خانه بزرگ سالمندان -آمدند.

زوج جوان كرمانشاهي كه مدارج عالي علمي را با موفقيت طي كرده و چند روزي هست كه زندگی مشترک خود را آغاز نمودند، مسير آسايشگاه كهريزك را آنطور كه مي‌گفتند، يافتند تا ساعاتي را در كنار بندگان خوب خدا باشند، جوياي احوالشان شوند و در آخر هم كامشان را شيرين نمايند.

سها گفت: من و سامان در دانشگاه كرمانشاه با هم آشنا شديم و همين آشنايي زمينه پيوند هميشگي ما شد . نام و آوازه كهريزك را خيلي قبل از دوستانم شنيده بودم و مي دانستم كه اينجا سراي بزرگ سالمندان است . به سامان گفته بودم كه اگر خدا قسمت كرد و به تهران آمديم ، حتماً سري به كهريزك بزنيم و از نزديك احوال پدران اينجا را بپرسيم . همين طور هم شد ، شب گذشته كه خانواده سامان در تهران براي ما جشن زيبايي ترتيب داده بودند ، قرار امروز صبح را با هم گذاشتيم و حالا اينجا هستيم و شرمنده اين همه ميهمان نوازي.

سامان گفت: واقعاً فكر نمي كرديم اينهمه حس قشنگ را بشود يكجا ديد و پيدا كرد . چقدر مهربانانه اين پدران از ما پذيرايي كردند ، هر كدامشان ما را به اتاق خود دعوت كرده و از فلاسک خود به ما چاي تعارف مي كردند و از همه مهمتر اينكه چقدر پدرانه براي ما دعا كردند كه الهي خوشبخت باشيد خجالت مي كشيم از اينكه آنقدر دير به اينجا آمديم، اما عيبي ندارد، با سها قرار گذاشتيم كه هر گاه گذرمان به تهران افتاد، حتماً اولين جايي كه بايد به آن سر بزنيم، اينجا باشد.

روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك ضمن آرزوي شاد كامي براي اين زوج جوان و موفق كرمانشاهي، آرزو مي‌نمايد اين عزيزان كه مانند بسياري از مردم نوع‌دوست و فهيم شهر و كشورمان به بهانه‌ها و مناسبت‌هاي گوناگون سعي در شاد كردن ساكنين اين خانه بزرگ دارند، همواره ايام و در تمامي مراحل زندگي موفق و سر افراز باشند.

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید