امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 1600 |
تاریخ انتشار : 13 خرداد 1394 - 7:29 | ارسال توسط :
1
2
ارسال به دوستان
پ

اجتماع > نهادها – همشهری‌آنلاین:تیمی از مددکاران آسایشگاه کهریزک، به منظور بهره‌مندی از دانش روز علم مددکاری و ارتباط با مددکاران سایر نهادهای مرتبط، در همایش ملی مددکاران اجتماعی شرکت کردند. به گزارش روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك: با حضور اساتيد برجسته و مددكاران اجتماعي از سازمانها و نهادهاي گوناگون، همايش ملي انجمن مددكاران اجتماعي در سالن […]

اجتماع > نهادها – همشهری‌آنلاین:
تیمی از مددکاران آسایشگاه کهریزک، به منظور بهره‌مندی از دانش روز علم مددکاری و ارتباط با مددکاران سایر نهادهای مرتبط، در همایش ملی مددکاران اجتماعی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك: با حضور اساتيد برجسته و مددكاران اجتماعي از سازمانها و نهادهاي گوناگون، همايش ملي انجمن مددكاران اجتماعي در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مركز برگزار شد.

همايش مددكاري اجتماعي و مسئوليت اجتماعي با هدف عنوان نمودن مسئوليت جامعه مددكاري در ايران به انجام رسيد و در آن سخنرانان به تبيين ابعاد گوناگون اثرگذاري مددكاران در جامعه و رفاه و تأمين اجتماعي پرداختند.

بررسي ابعاد زدودن فقر از جامعه، سياست رفاهي توأم با برقراري عدالت اجتماعي، تأكيد بر بيمه همگاني توانخواهان و بهره مندي از بيمه سلامت، تفاوتهاي نوع و سطح زندگي افراد در جامعه، تعهدات اجتماعي همراه با پاسخگويي، مسئوليت اجتماعي و حقوق شهروندي از جمله مباحث و سرفصل هايي بود كه اساتيد حوزه مددكاري درباره آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه این همایش، دكتر سعيد‌‌آبادي دبير كل يونسكو در ايران، معيار توسعه يافتگي در كشور را سلامت اجتماعي يك جامعه مطرح نمود و افزود: بايستي پول و سرمايه توليد شده در ازاي توسعه پايدار كه همان مسئوليت هاي اجتماعي و هنجارهاي معين و مشخص در كشور است، هزينه شود.

گفتني است؛ حضور مددكاران اجتماعي فعال در آسايشگاه كهريزك در چنين همايش هاي پربار علمي می تواند علاوه بر ارتقاء سطح دانش و به روز رساني انواع اطلاعات جامع و لازم، باعث گسترش ارتباطات مفيد با ساير مددكاران فعال در نهادها و سازمانهاي مرتبط شود و در صورت لزوم گره گشاي امور مرتبط به خدمت رساني به جمعيت هدف آسايشگاه باشد.

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :غزال

      به امید فردای بهتر