امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 94 |
تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1394 - 8:35 | ارسال توسط :
0
6
ارسال به دوستان
پ

اجتماع > خدمات و رفاه – همشهری آنلاین:دبیرکانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی از اعزام ۵۵۰۰ نفر از بازنشستگان به مشهد مقدس خبر داد و گفت:درحال حاضر اعزام بازنشستگان به مشهد ادامه دارد تا بتوانیم این عملیات را تکمیل و ۲۵ هزار بازنشسته را در فاز اول به این سفر زیارتی بفرستیم. به گزارش ايسنا، محمد اسدی درباره […]

اجتماع > خدمات و رفاه – همشهری آنلاین:
دبیرکانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی از اعزام ۵۵۰۰ نفر از بازنشستگان به مشهد مقدس خبر داد و گفت:درحال حاضر اعزام بازنشستگان به مشهد ادامه دارد تا بتوانیم این عملیات را تکمیل و ۲۵ هزار بازنشسته را در فاز اول به این سفر زیارتی بفرستیم.

به گزارش ايسنا، محمد اسدی درباره جزئیات اعزام بازنشستگان تامین اجتماعی به مشهد مقدس اظهارکرد: اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس از سال گذشته در قالب طرح کرامت رضوی آغاز شده است.

وی افزود:براین اساس باید طی این برنامه‌ 25 هزار نفر از بازنشستگان به آستان مقدس علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شوند.

دبیرکانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیان اینکه تاکنون 9 گروه 250 نفره به مشهد مقدس اعزام شده‌اند، گفت: اعزام بازنشستگان به مشهد همچنان ادامه دارد تا بتوانیم این عملیات را تکمیل و 25 هزار بازنشسته را در فاز اول به این سفر زیارتی بفرستیم. اولین گروه از بازنشستگان اوایل اسفند سال گذشته به این سفر رفتند.

اسدی ادامه داد: ملاک اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس توسط کانون‌های بازنشستگان به دقت رعایت می‌شود و بازنشستگانی که حداقل حقوق را دریافت می‌کنند و تاکنون از سفرهای زیارتی استفاده نکرده‌اند و همچنین ایثارگران در اولویت قرار دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نیز با بیان اینکه تهیه یک زائرسرا با پیش‌بینی بودجه 20 میلیاردتومانی در مشهد مقدس در دستورکار قرار گرفته است که این زائرسرا متعلق به شرکای اجتماعی خواهد بود و ساخت آنها را در سال جاری آغاز می‌کنیم گفت: امسال ظرفیت سفرهای زیارتی بازنشستگان به چهاربرابر افزایش یافته است. هدف‌گذاری ما 25 هزار نفر در سال برای اعزام خواهد بود.

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید