امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 95765 |
تاریخ انتشار : 05 مرداد 1395 - 15:00 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

انجمن عکاسی زنجان با برنامه ریزی دقیق تری تاسیس می شود استان‌ها > زنجان – ناصر محمدی،مدرس عکاسی گفت: تاسیس و انجام فعالیت‌های انجمن عکاسی نیازمند برنامه و انرژی است که باید با آمادگی و تمهیدات لازم برای تاسیس آن تلاش کرد؛ لذا بلافاصله پس از مرتفع شدن مشکلات تاسیس این انجمن پیگیری خواهد شد و قطعا […]

انجمن عکاسی زنجان با برنامه ریزی دقیق تری تاسیس می شود

استان‌ها > زنجان – ناصر محمدی،مدرس عکاسی گفت: تاسیس و انجام فعالیت‌های انجمن عکاسی نیازمند برنامه و انرژی است که باید با آمادگی و تمهیدات لازم برای تاسیس آن تلاش کرد؛ لذا بلافاصله پس از مرتفع شدن مشکلات تاسیس این انجمن پیگیری خواهد شد و قطعا تا پایان امسال تاسیس می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین محمدی  افزود:عکاسی زنجان پویا و بالنده است و هر روز نفس می‌کشد، می‌توان گفت در حوزه فردی، این هنر در استان مشکلی ندارد، ولی در بخش دیگر که حمایت‌ها و حرکت‌های جمعی در برگزاری جشنواره‌ها است ضعف شدیدی وجود دارد، بسیاری از استان‌ها جشنواره‌های ثابت سالانه برگزار می‌کنند که جشنواره‌های فیروزه، شیخ بهایی و خانه دوست را می‌توان نمونه آن دانست که امیدواریم در استان زنجان نیز شاهد این جشنواره ها باشیم.
این مدرس دانشگاه در خصوص انجام فعالیت‌های عکاسی،افزود: به دلیل رکود اقتصادی شاهد شور و حال گذشته در انجام فعالیت‌های هنری نیستیم و فعالیت‌های انجام گرفته مانند گذشته نیست که بخش عمده آن به مشکلات اقتصادی بر‌می‌گردد.
محمدی در پاسخ به اینکه در رکود فعالیت‌های هنری، خود هنرمندان نیز تا حدودی مقصر هستند، اظهار کرد: قطعا بهبود وضعیت فعالیت‌های هنری نیازمند تعامل دو سویه جامعه و فرد بوده است که در غیر این صورت شاهد کاهش انرژی هیجانی خواهیم بود.
این هنرمند زنجانی تصریح کرد: رکود اقتصادی نیز در کاهش این انرژی موثر بوده و آن را تحت تاثیر قرار داده است و اگر می‌خواهیم شاهد جامعه‌ای پویا باشیم قطعا شاهد فعالیت‌های هنرمندان پویا نیز خواهیم بود.
محمدی اظهار کرد:زمینه حرکت‌های انفرادی عکاسان زنجانی در مقایسه با هنرمندان عکاس کشور قابل قبول است که حضور این هنرمندان در جشنواره‌ها و موفقیت‌های به دست آمده نشان‌دهنده فعالیت مناسب عکاسان زنجانی است؛ این در حالی است که در سایر هنرها، هنرمندان استان به این اندازه پیشرفت نداشته و نتوانسته‌اند عناوین بین‌المللی کسب کنند.
وی با اعلام اینکه هنر عکاسی در استان نسبت به سایر هنرها نام‌آورتر است و عکاسان زنجانی فعالیت‌های به‌روز و گسترده‌ای دارند، یادآور شد: به روز بودن در فعالیت‌های هنری اهمیت زیادی دارد، این در حالی است که در بسیاری از هنرها شاهد هستیم عده‌ای در گذشته کار کرده و پس از دریافت نشان هنرمند بودن به فعالیت خود ادامه نداده‌اند، این در حالی است که هنر امری زنده و امروزی بوده و هنرمند که هر روز تولید نداشته باشد به‌روز نیست.

46

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید