امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 98964 |
تاریخ انتشار : 01 شهریور 1395 - 15:11 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

گروه علم و فناوری صلح خبر؛ بهره‌برداری از 302 میلیارد تومان پروژه‌های فناورانه و ارتباطی در اصفهان با حضور وزیر ارتباطات به گزارش خبرآنلاین و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات در افتتاح پروژه های استان اصفهان گفت: سیاست دولت عمل کردن و کار توسعه […]

گروه علم و فناوری صلح خبر؛

بهره‌برداری از 302 میلیارد تومان پروژه‌های فناورانه و ارتباطی در اصفهان با حضور وزیر ارتباطات

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات در افتتاح پروژه های استان اصفهان گفت: سیاست دولت عمل کردن و کار توسعه ای و بر طرف کردن مشکلات است و وارد حاشیه در سیاست نخواهیم شد و در تلاشیم هر چه سریع تر مشکلات مردم بر طرف شود.

وی با بیان برنامه های زیادی برای زیرساخت استان اصفهان در نظر گرفته شد و پهنای باند مورد نیاز امروز 12 برابر شده است گفت: بیش از 302میلیارد تومان طرح در حوزه ICT استان اصفهان بهره برداری شد. وی همچنین افزود: در نظر داریم تا این پروژه ها تا پایان دولت یازدهم افزایش پیدا کند.

وی در ارتباط با این پروژه ها بیان کرد: پهنای باند 40 گیگابیت افزایش یافته و 25 شهر نسل 3 و 9 شهردارای نسل چهارم شبکه تلفن همراه شده اند و در کنار آن نیز مرکز توانمندسازی در این استان افتتاح شد.
دکتر واعظی گفت: از ابتدای دولت تاکنون 730 میلیارد تومان در بخشهای خصوصی و دولتی در استان اصفهان سرمایه گذاری شده است و امیدواریم تا پایان دولت شبکه انتقال استان شش برابر و 241 روستای دیگر به اینترنت پرسرعت متصل شود.

وی همچنین از اتصال 27 شهر استان به نسل 3 و 15 شهر دیگر به نسل 4 در آینده خبر داد.

افتتاح اولین مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای اصفهان، راه اندازی کارپوشه الکترونیکی پست در اصفهان، اعطای مجوز مرکز آپا دانشگاه صنعتی اصفهان، امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری شرکت همراه VAS برای ایجاد شتابدهنده در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و حمایت از شرکتهای نوپای بخش خصوصی، عقد تفاهم‌نامه بین شهرداری اصفهان و بخش خصوصی برای گسترش شبکه داکت شهری، انعقاد تفاهم نامه همراه اول با دانشگاه صنعتی اصفهان برای Aggregation و تولید و توزیع محتوا و همچنین پیشنهاد همکاری همراه اول با سایر دانشگاههای استان به طریق مشابه، افتتاح مرکز بازیهای رایانه ای دانشگاه اصفهان تحت پردیس تولید محتوی استان اصفهان، افتتاح مرکز تولید محتوی در حوزه سلامت دانشگاه آزاد نجف آباد تحت پردیس تولید محتوی استان اصفهان، افتتاح مرکز تولید محتوا در حوزه فناوریهای نوین شهری دانشگاه آزاد واحد اصفهان تحت پردیس تولید محتوی استان اصفهان، از جمله دستاوردهای این سفر است.

5656

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید