امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 99507 |
تاریخ انتشار : 04 شهریور 1395 - 19:41 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

گروه سیاسی؛ به گزارش خبرنگار مهر، علی لایجانی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه سیمای امید که به مناسبت هفته دولت در محل دائمی نمایشگاه‌های قم برپا شده است، در جمع خبرنگاران گفت: برپایی این نمایشگاه ابتکاری خوب و کاری پسندیده بود که امسال در استان قم رقم خورده است تا خدمات انجام شده […]

گروه سیاسی؛

به گزارش خبرنگار مهر، علی لایجانی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه سیمای امید که به مناسبت هفته دولت در محل دائمی نمایشگاه‌های قم برپا شده است، در جمع خبرنگاران گفت: برپایی این نمایشگاه ابتکاری خوب و کاری پسندیده بود که امسال در استان قم رقم خورده است تا خدمات انجام شده توسط نهادها و سازمان نمایش داده شود.

وی گفت: توصیه و سفارش مقام معظم رهبری نیز این است تا کارها و اقداماتی که انجام می‌گیرد برای مردم شرح داده شود تا از آن مطلع شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بازدید از این نمایشگاه شاهد ابتکار خوبی از بسیاری از بخش‌ها در قم بودیم و بسیاری از مدیران سعی در حل مشکلات دارند.

وی  با بیان اینکه سرعت آبادانی در قم نسبتا خوب است، افزود: پس از جلسه‌ای که در منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد، ستادی در استانداری قم تشکیل شده است که به فعال شدن واحدهای تولیدی کمک می‌کند.

پرداخت موقات فرهنگیان در آینده نزدیک

لاریجانی گفت: مصوبات خوبی در مجلس تصویب شده است که بسیار با اهمیت است و هنوز ابعاد آن در رسانه ملی برای مردم مشخص نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: چند گروه در کشور دچار مشکل بوده‌اند که اقدام به حل مشکلات آنها نموده‌ایم که از آن می‌توان به قشر فرهنگیان در کشور اشاره کرد که برای معوقات آن‌ها تدابیری اندیشیده شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، صدا و سیما و کشاورزان را از گروه‌های دیگر برشمرد که دارای مشکلاتی هستند و افزود: محصولات کشاورزان که توسط دولت با قیمت تضمینی خریداری می‌شد و با تأخیر مواجه بود نیز رقم قابل توجهی برای حل این مسئله در نظر گرفته شد.

وی در خصوص بیمه سلامت و همچنین پرستاران و کسانی که در بیمارستان‌ها کار می‌کنند، گفت: ۸ هزار میلیارد تومان برای این خصوص مصوب کردیم.

Let’s block ads! (Why?)

خبرگزاری مهر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید