امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 98492 |
تاریخ انتشار : 30 مرداد 1395 - 8:51 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

گروه سیاسی؛ قاسم مهرزاد صدیقیانی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ اصلاح‌طلب ریشه داری سخن عبور از روحانی را بر زبان نمی‌آورد، اظهار کرد: در دوران دولت اصلاحات نیز عده‌ای جاهلانه و عجولانه سخن عبور از آقای خاتمی را مطرح کردند، اما پس از آن خودشان اعتراف کردند که […]

گروه سیاسی؛

قاسم مهرزاد صدیقیانی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ اصلاح‌طلب ریشه داری سخن عبور از روحانی را بر زبان نمی‌آورد، اظهار کرد: در دوران دولت اصلاحات نیز عده‌ای جاهلانه و عجولانه سخن عبور از آقای خاتمی را مطرح کردند، اما پس از آن خودشان اعتراف کردند که این دیدگاه، درست نبوده است و در حال حاضر نیز فکر نمی‌کنم هیچ اصلاح طلب ریشه داری سخن عبور از روحانی را مطرح کند.

وی افزود: ظاهرا برخی از وابستگان به جناح راست علاقه‌مندند که اصلاح طلبان سخن عبور از روحانی را مطرح کنند اما نکته ای که وجود دارد این است که اگر شخصی به عنوان یک اصلاح طلب، موضعی را اتخاذ کند، این موضع، دیدگاه کلیت جریان اصلاح طلبی نیست؛ چرا که جریان اصلاح طلبی اگر قرار باشد دیدگاهی را طرح کند به صورت رسمی این کار را انجام می‌دهد.

این عضو مجمع نیروهای خط امام (ره) با تاکید براینکه دیدگاه مجموعه اصلاح طلبی بر حمایت از آقای روحانی متمرکز است، گفت: اگر عده ای از اصولگرایان سخن  حمایت مشروط از روحانی را بر زبان آورده‌اند، بهتر است به گذشته نگاهی بیندازند و به یادآورند که در دولت های نهم و دهم اوضاع مملکت چگونه بود و امروز که آقای روحانی بر سرکار آمده است، وضعیت تا چه اندازه متفاوت شده است.

صدقیانی با با انتقاد از روند عملکرد دولت های نهم و دهم ادامه داد: در دو دولت قبلی شاهد دست درازی به بیت‌المال، برهم ریختن حساب و کتاب‌ها، منحل شدن سازمان برنامه و مختل شدن شورای پول و اعتبار بودیم که تمام این کارها نیز به نام دین انجام شد اما در آن روزها عده‌ای سکوت کردند و اصلاح طلبان نیز هرچه فریاد زدند به گوش کسی نرسید و در نهایت هم متهم به ضدیت با نظام شدند.

وی با بیان اینکه ما از آقای روحانی انتظار معجزه کردن نداریم، گفت: آقای روحانی از روزی که بر سرکار آمده‌اند کابینه ای را برگزیده‌اند که در آن کمتر نشانی از نیروهای اصلاح طلب وجود دارد اما با این حال جریان اصلاحات هیچ‌گاه انتقاد یا اعتراضی به این وضعیت نداشته است. چرا که آقای روحانی تیمی را برای خود برگزیده است که بتواند کارهایش را جلو ببرد و خوشبختانه توانسته است در زمینه سیاست‌خارجی و معضل تورم نیز گام هایی خوب و اثر گذاری را بردارد. بنابراین ما باید قدر دولت ایشان را بدانیم.

صدقیانی همچنین با تاکید بر اینکه تمام مشکلات کشور را نمی‌توان ظرف چهار سال حل وفصل کرد گفت: عملکرد آقای روحانی در سه سال گذشته،‌ مثبت بوده است و مثبت بودن به این معنا نیست که عملکرد به صورت صد در صدی قابل قبول باشد اما دولت گام‌های اثربخشی برداشته است و در حال حاضر اکثر مشکلات کشور، باقیمانده اثرات مدیریت دو دولت گذشته است.

این عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره)در پایان گفت: در حال حاضر موضوع برجام نیز با موفقیت در حال پیش رفتن است و اینکه عده‌ای می‌گویند چرا پول های بلوکه شده هنوز بازگشت داده نشده است و تمام تحریم ها برداشته نشده، به دلیل این است که کشورهای 5+1 تنها قطعنامه های شورای امنیت را بی‌اثر کرده و تحریم‌هایی که آمریکا و هم پالگی‌هایش وضع کرده‌اند، هنوز به قوت خود باقی است.

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید