امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 103502 |
تاریخ انتشار : 13 شهریور 1395 - 17:51 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

گروه سیاسی؛ به گزارش ایسنا، سردارمحمدرضا نقدی، در جلسه تکریم و معارفه فرمانده سپاه انصار الرضا (ع)، اظهار کرد: خراسان‌جنوبی در طی 7 سال، پیوسته در افکارسنجی‌هایی که در سطح کشور انجام شده رتبه اول را در پایبندی به ارزش‌ها داشته است. وی با بیان این‌که «اگر بخواهیم محیط امن همراه با پیوندهای خانوادگی مستحکم  […]

گروه سیاسی؛

به گزارش ایسنا، سردارمحمدرضا نقدی، در جلسه تکریم و معارفه فرمانده سپاه انصار الرضا (ع)، اظهار کرد: خراسان‌جنوبی در طی 7 سال، پیوسته در افکارسنجی‌هایی که در سطح کشور انجام شده رتبه اول را در پایبندی به ارزش‌ها داشته است.

وی با بیان این‌که «اگر بخواهیم محیط امن همراه با پیوندهای خانوادگی مستحکم  با کم‌ترین انحرافات داشته باشیم  باید به  حفظ ارزش‌ها پایبند باشیم»، ادامه داد: نتیجه پایین بودن آمار ناهنجاری‌ها و دارا بودن بیشترین آمار استحکام خانواده‌ها در این استان با وجود واقع شدن در یک منطقه مرزی پایبندی به حفظ اصول و ارزش‌هاست. این خطه نمره‌هایی مطلوبی را در کشور داشته و همین باعث شده انتظارات ما از این مردم بالا برود و باید این استان بتواند یک الگوی تمام عیار ایرانی– اسلامی برای کشور بسازد. مسوولانی که در اینجا منصوب می‌شوند برای شکل دادن به این الگوی ایرانی – اسلامی باید کارمضاعفی را انجام دهند و مسئولیت‌های بیشتری در این استانه خواهند داشت.

وی با اشاره به این‌که «با توجه به نوابغی که این استان دارد دارای برجستگی‌های ارزشی و علمی زیادی است»، تصریح کرد: با توجه به خشکسالی‌های چند ساله در این استان مردم روستاهارا خالی از سکنه نکرده و  حاشیه‌نشین شهرهای بزرگ نشده‌اند، که خود فداکاری این مردم است و ما باید پاسخگوی این همه فداکاری مردم باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، با بیان این‌که «مسئولین باید متناسب با شان مردم استان کار کنند»، گفت: 6 سال کشور معطل دلار بوده این کار ضد اقتصاد مقاومتی بوده و رهبری از ما اقتصاد مقاومتی می‌خواهند و تنها راه برون رفت از مشکلات، اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

وی با بیان این‌که «آمریکایی‌ها با برجام سیری‌ناپذیر هستند و ما در برابر آن‌ها کوتاه نخواهیم آمد»، ادامه داد: با اقتصاد مقاومتی اقتصادی خواهیم توانست در مقابل تکان‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و حوادث روزگار پایدار بمانیم.

وی با بیان این‌که «باید به دنبال حذف دلار از تجارت بین‌المللی باشیم»، افزود: در حال حاضر کشورهای زیادی زخم خورده دلار بوده و می‌خواهند خود را از این تجارت نجات دهند که در این زمینه کارهای مطالعاتی خوبی انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، با بیان این‌که «شان این ملت سخت‌کوش بزرگتر از این است که به خاطر گشایش کارهای‌مان برای بدست آوردن دلار التماس کنیم»، افزود: شان این ملت مقاومت بوده اگر در مسیر مقاومت اقتصادی گام برداریم خیلی زود به نتییجه‌های خوبی خواهیم رسید.

وی با بیان این‌که «انقلاب زنده بوده و تداوم دارد و باید تا آخر براساس اصول انقلابی پیش برویم»، یادآور شد: در همه عرصه‌ها با حفظ روحیه انقلابی و بالا بردن روحیه جهادی، به آرمان‌های بلند انقلاب که هدف تحقق حاکمیت اسلام بر روی زمین است خواهیم رسید.

وی با بیان این‌که «سپاه و بسیج به عنوان خط شکن‌های انقلاب هستند»، خاطر نشان کرد: استان خراسان جنوبی باید یک استان متفاوت و یک الگوی برتر در کشور باشد همچنین باید  برنامه 1404 را در این استان پیاده کنیم.

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید