امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 135106 |
تاریخ انتشار : 03 اسفند 1395 - 10:59 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

رهبر انقلاب: قصه پرغصه فلسطین هر انسان آزادی‌خواهی را می‌آزارد ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از صبح امروز در سالن اجلاس سران با سخنرانی رهبر معظم انقلاب آغاز به کار کرد. به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش صلح خبر؛ حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب در سخنرانی ابتدایی این اجلاس فرمودند: […]

رهبر انقلاب: قصه پرغصه فلسطین هر انسان آزادی‌خواهی را می‌آزارد

ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از صبح امروز در سالن اجلاس سران با سخنرانی رهبر معظم انقلاب آغاز به کار کرد. به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

به گزارش صلح خبر؛ حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب در سخنرانی ابتدایی این اجلاس فرمودند: من قبل از آنکه سخنرانی خودم را شروع کنم چون امروز سالروز شهادت مالکم ایکس رهبر سیاهان مسلمان آمریکاست از حضار خواهش می کنم فاتحه ای برای آن شهید بخوانید.

ایشان در ادامه فرمودند: در آغاز لازم می دانم از همه شما مهمانان عزیز، روسای محترم مجالس، رهبران گروه‌های مختلف فلسطینی، اندیشمندان و شخصیت های برجسته جهان اسلام و دیگر شخصیت های آزادی خواه خوش آمد بگویم و حضورتان را در این نشست ارزشمند را گرامی بدارم.

رهبر انقلاب تاکید کردن: قصه پرغصه فلسطین و اندوه جانکاه مظلومیت این ملت صبور، بردبار و مقاوم حقیقتا هر انسان آزادی خواه و حق طلب و عدالت جو را می آزارد و دردو رنجی انبوه بر دل می نشاند.

رهبری انقلاب فرمودند: تاریخ فلسطین و اشغال ظالمانه آن و آواره کردن میلیون ها انسان و مقاومت دلیرانه این ملت قهرمان پرفراز و نشیب است. کاوشی هوشمندانه در تاریخ نشان میدهد که در هیچ برهه ای از تاریخ هیچ یک از ملت های جهان با چنین رنج و اندوه و اقدام ظالمانه‌ای مواجه نبوده اند که در یک توطئه فرامنطقه ای کشوری به طور کامل اشغال شود و ملتی از خانه و کاشانه خود رانده شوند و به جای آنها کروهی از جای جای جهان به آنجا گسیل شوند.

ایشان اظهار داشتند: اینکه موجودیتی حقیقی نادیده گرفته شود و موجودیتی جعلی برجای آن بنشیند. اما این نیز یکی از صفحات ناپاک تاریخ است که همچون دیگر صفحات آلوده با اذن خدای متعال و یاری او بسته شد.

این خبر درحال تکمیل است….

 

منبع:خبرآنلاین

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید