امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 49558 |
تاریخ انتشار : 15 بهمن 1394 - 20:26 | ارسال توسط :
2
1
ارسال به دوستان
پ

مهندس سید مهدی حسینی در مراسم ختم دکتر سعیدنیا مهندس سید مهدی حسینی در مراسم ختم دکتر سعیدنیا ؛ به گزارش اختصاصی پایگاه خبری صلح خبر ایران مهندس سید مهدی حسینی در مراسم ختم دکتر سعیدنیا که در روز پنج شنبه 15 بهمن ماه 94 در مسجد نور تهران برگزار گردیده بود حضور یافت و فقدان این چهره ماندگار […]

مهندس سید مهدی حسینی در مراسم ختم دکتر سعیدنیا

مهندس سید مهدی حسینی در مراسم ختم دکتر سعیدنیا ؛ به گزارش اختصاصی پایگاه خبری صلح خبر ایران مهندس سید مهدی حسینی در مراسم ختم دکتر سعیدنیا که در روز پنج شنبه 15 بهمن ماه 94 در مسجد نور تهران برگزار گردیده بود حضور یافت و فقدان این چهره ماندگار ، استاد و محقق دانشگاه را به فرزند ایشان سید شهریار سعیدنیا و خانواده محترم و بازماندگان ایشان تسلیت گفت.

دکتر سید جلال سعیدنیا با آثار و تالیفات متعدد خود جزو مشاوران خوش فکر و از اساتید بنام و فرهیخته و موسس دانشنامه آزاد مرکز ذهن جهانی بودند.

پیکر پاک آن استاد فرزانه ، نویسنده توانا و چهره ماندگار ایران زمین ، در میان جمعی از دوست داران و ارادتمندان ایشان ، ظهر روز سه شنبه در بهشت زهرای تهران تشییع و در قطعه 96 ردیف 101 شماره 11 در کنار مادر بزرگوارشان مدفون گردید.

مهندس سید مهدی حسینی در مراسم ختم دکتر سعیدنیا به همراه مدیرمسئول پایگاه خبری صلح خبر ایران سرکارخانم مهندس احمدی و مدیر فنی پایگاه خبری دکتر احمدی شرف حضور داشتند.

ضمن عرض تسلیت بمناسبت وفات جانسوز آن استاد  و دانشمند فرزانه ، نویسنده توانا ، چهره ماندگار ایران زمین ، فردی که برگ برگ دفتر عمر با برکتش پر بود از افتخارات علمی و هنری و پر بود از صفا و انسان دوستی شعری از سعدی را در فقدان این شخصیت دانشگاهی خالی از لطف ندیدیم

بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران
کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران

هر کو شراب فرقت روزی چشیده باشد
داند که سخت باشد قطع امیدواران

سعدی به روزگاران مهری نشسته در دل
بیرون نمی‌توان کرد حتی به روزگاران

روحش شاد و یادش گرامی باد

سید مهدی حسینی در مراسم ختم دکتر سعیدنیا

 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :ali

      یادشان گرامی

    1. نویسنده :رنگارنگ

      آرزوی توفیق