امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 99246 |
تاریخ انتشار : 03 شهریور 1395 - 6:29 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

گروه اقتصاد و صنعت؛  به گزارش خبرآنلاین علی یزدانی در جلسه بررسی وضعیت واحدهای صنعتی، معدنی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتي سیستان و بلوچستان كه با حضور نمايندگاني از تشكل‌هاي صنعتي و مديران شركت خدماتي برگزار شد، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان‌والامقام رجايي و باهنر اظهار داشت: تعامل صنعتگران با نمایندگان مجلس […]

گروه اقتصاد و صنعت؛

 به گزارش خبرآنلاین علی یزدانی در جلسه بررسی وضعیت واحدهای صنعتی، معدنی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتي سیستان و بلوچستان كه با حضور نمايندگاني از تشكل‌هاي صنعتي و مديران شركت خدماتي برگزار شد، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان‌والامقام رجايي و باهنر اظهار داشت: تعامل صنعتگران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه تصویب و تغییر قوانین برای  بهبود وضعيت صنایع موثر است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بيان اينكه  بانک ها تا کنون هزار و 500واحد صنعتی را تملک کرده اند، افزود:بانك ها در حال حاضر هیچ استفاده ای ازاين واحدها نمی کنندلذا در سالجاری برای جلوگیری از روند تملک واحدها توسط بانکها تدابير خاصي انديشيده شده است.

وی تصریح کرد: 2 هزار و 132 هزار طرح صنعتی از سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان جواز تاسیس گرفته اند که نشان دهنده تمایل مردم به فعالیت در این حوزه است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش ديگري از سخنانش خاطرنشان کرد: دولت یازدهم 80درصد پهنه معدنی کشور را برای استفاده بخش خصوصی آزاد کرده است که  اين اتفاق یک خدمت بزرگ در كشور محسوب می شود. 

یزدانی با اشاره به اینکه تنها 7ماه از برجام می گذرد ،تصريح كرد: نباید انتظار داشت آثار تحریم های طولانی تنها در ظرف این مدت از بین برود بلکه این موضوع نیازمند زمان بیشتری است.

وی ادامه داد: پس از برجام بیش از 82 سند همکاری در زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت امضا شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران پس از ورود به زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان از زير ساخت هاي عمراني سه شهرک صنعتی این شهرستان بازدید واز نزديك در جريان فعاليت واحدهاي صنعتي مستقر در اين شهركهاي صنعتي قرار گرفت. 

3535

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید